Sociaal jaarverslag 2023

18 juni 2024

Voorzijde van Sociaal jaarverslag Stichting Hulp aan Curaçao 2023

In 2023 gingen we verder met het professionaliseren van de stichting, bouwden we de donaties voor de bestaande projecten uit en begroetten we twee nieuwe projecten. In totaal hebben we maar liefst €122.150 aan donaties ontvangen!
Minimaal 95% hiervan komt ten goede aan de projecten. In dit verslag vertellen we je er graag meer over.

We zijn dankbaar dat we als bestuur dit werk ook in 2023 hebben mogen en kunnen doen voor de kwetsbare Curaçaose medemensen. Want dat de armoede elke dag op Curaçao nog realiteit is en zelfs toeneemt, merken we aan de toenemende verzoeken van concrete hulp voor een familielid of vriend(in) in schrijnende situaties. We proberen zo goed mogelijk door te verwijzen naar organisaties, waar zij een vorm van hulp zouden kunnen ontvangen.

Kortom, in 2023 is eens te meer gebleken dat Stichting Hulp aan Curaçao hard nodig is. Gelukkig zijn er veel mensen die willen doneren aan de projecten die we van harte aanbevelen. Wij zorgen ervoor dat de donaties goed terechtkomen. Daarvoor zetten wij ons ook in 2024 in!

Bekijk de jaarrekening van 2023